Strona główna »
Jednostki organizacyjne »
Wydziały i stanowiska » Inspektorzy/st. referenci/referenci ds. finansowo-ekonomicznych
Inspektorzy/st. referenci/referenci ds. finansowo-ekonomicznych
Inspektor ds. finansowo-ekonomicznych działa zgodnie z przepisami prawa i zakresem obowiązków. Odpowiada m. in. za:
1/ prawidłową obsługę kasy, w tym:
•przyjmowanie wpłat gotówkowych od pracowników, kontrahentów, jak i innych osób na podstawie odpowiednich, sprawdzonych i zatwierdzonych dokumentów,
•wypłaty wszelkich należnych kwot pieniężnych na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych dokumentów,
•przestrzegania zasad bezpieczeństwa obrotu gotówkowego,
•przyjmowanie wpłat za sprzedane elektroniczne bilety okresowe i doładowania do elektronicznej portmonetki oraz bilety jednorazowe od klientów i kierowców,
•prawidłową, terminową rejestrację operacji kasowych, w tym związanych ze sprzedażą biletów zgodnie z instrukcją gospodarki kasowej oraz instrukcją obiegu dokumentów,
•prawidłowe wystawianie faktur VAT, not księgowych za sprzedane bilety jednorazowe i okresowe itp.,
•sporządzanie raportów kasowych,
•przestrzeganie dziennego limitu gotówki w kasie i ewentualne odprowadzanie występującej nadwyżki,
•przestrzeganie obowiązujących zasad transportu gotówki,
•przestrzeganie obowiązujących przepisów i zasad przy pobieraniu i wypłacie pieniędzy w kasie,
•kompletowanie i prawidłowe archiwizowanie dokumentów kasowych,
2/obsługę elektronicznych biletów oraz aplikacji T@RUN: „Ewidencja Biletów” :
•prawidłową rejestrację sprzedaży biletów okresowych lub doładowań do elektronicznej portmonetki na spersonalizowanych kartach LKM danego klienta (pasażera) oraz w systemie MUNICOM aplikacja T@RUN „Ewidencja Biletów”.
3/obsługę elektronicznych biletów oraz aplikacji T@RUN: „Ewidencja Biletów”, w tym:
•przyjmowanie wniosków o wydanie Leszczyńskiej Karty Miejskiej (w skrócie LKM),
•prawidłową rejestrację i personalizację danych klienta w systemie MUNICOM aplikacja T@RUN „Ewidencja Biletów”,
•właściwe wydanie sporządzonej Leszczyńskiej Karty Miejskiej pasażerowi,
•sprawdzanie dokonanych wpłat kaucji przez wnioskodawców LKM (comiesięczne uzgadnianie kaucji i opłat manipulacyjnych zarejestrowanych w systemie technicznym RUK MUNICOM aplikacja T@RUN „Ewidencja Biletów” z systemem ewidencji księgowej),
•sporządzanie informacji o złożonych, zarejestrowanych w systemie „Ewidencja Biletów” kartach i wydanych wnioskach użytkownikom LKM,
•kompletowanie i prawidłowe archiwizowanie wniosków LKM dla każdego pasażera,
4/sprawdzanie prawidłowości codziennych rozliczeń operacji sprzedaży oraz ich uzgadnianie z systemem ewidencji finansowo - księgowej,
5/współpracę, doradztwo i kontrolę sprzedaży biletów w punkcie nr 1 – Centrum Informacji Turystycznej Urzędu Miasta Leszna ul. Słowiańska 24 oraz w punkcie nr 2 – Biblioteka dworcowa MBP w Lesznie im.
St. Grochowiaka,
6/ wykonywanie innych powierzonych czynności i zadań przez przełożonego lub kierownika jednostki organizacyjnej,
7/dyspozycyjność.
Informacje powiązane: