Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska » Inspektorzy/st. referenci/referenci ds. finansowo-ekonomicznych

Inspektorzy/st. referenci/referenci ds. finansowo-ekonomicznych


Inspektor ds. finansowo-ekonomicznych działa zgodnie z przepisami prawa i zakresem obowiązków. Odpowiada m. in. za: 1/ prawidłową obsługę kasy, w tym: •przyjmowanie wpłat gotówkowych od pracowników, kontrahentów, jak i innych osób na podstawie odpowiednich, sprawdzonych i zatwierdzonych dokumentów, •wypłaty wszelkich należnych kwot pieniężnych na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych dokumentów, •przestrzegania zasad bezpieczeństwa obrotu gotówkowego, •przyjmowanie wpłat za sprzedane elektroniczne bilety okresowe i doładowania do elektronicznej portmonetki oraz bilety jednorazowe od klientów i kierowców, •prawidłową, terminową rejestrację operacji kasowych, w tym związanych ze sprzedażą biletów zgodnie z instrukcją gospodarki kasowej oraz instrukcją obiegu dokumentów, •prawidłowe wystawianie faktur VAT, not księgowych za sprzedane bilety jednorazowe i okresowe itp., •sporządzanie raportów kasowych, •przestrzeganie dziennego limitu gotówki w kasie i ewentualne odprowadzanie występującej nadwyżki, •przestrzeganie obowiązujących zasad transportu gotówki, •przestrzeganie obowiązujących przepisów i zasad przy pobieraniu i wypłacie pieniędzy w kasie, •kompletowanie i prawidłowe archiwizowanie dokumentów kasowych, 2/obsługę elektronicznych biletów oraz aplikacji T@RUN: „Ewidencja Biletów” : •prawidłową rejestrację sprzedaży biletów okresowych lub doładowań do elektronicznej portmonetki na spersonalizowanych kartach LKM danego klienta (pasażera) oraz w systemie MUNICOM aplikacja T@RUN „Ewidencja Biletów”. 3/obsługę elektronicznych biletów oraz aplikacji T@RUN: „Ewidencja Biletów”, w tym: •przyjmowanie wniosków o wydanie Leszczyńskiej Karty Miejskiej (w skrócie LKM), •prawidłową rejestrację i personalizację danych klienta w systemie MUNICOM aplikacja T@RUN „Ewidencja Biletów”, •właściwe wydanie sporządzonej Leszczyńskiej Karty Miejskiej pasażerowi, •sprawdzanie dokonanych wpłat kaucji przez wnioskodawców LKM (comiesięczne uzgadnianie kaucji i opłat manipulacyjnych zarejestrowanych w systemie technicznym RUK MUNICOM aplikacja T@RUN „Ewidencja Biletów” z systemem ewidencji księgowej), •sporządzanie informacji o złożonych, zarejestrowanych w systemie „Ewidencja Biletów” kartach i wydanych wnioskach użytkownikom LKM, •kompletowanie i prawidłowe archiwizowanie wniosków LKM dla każdego pasażera, 4/sprawdzanie prawidłowości codziennych rozliczeń operacji sprzedaży oraz ich uzgadnianie z systemem ewidencji finansowo - księgowej, 5/współpracę, doradztwo i kontrolę sprzedaży biletów w punkcie nr 1 – Centrum Informacji Turystycznej Urzędu Miasta Leszna ul. Słowiańska 24 oraz w punkcie nr 2 – Biblioteka dworcowa MBP w Lesznie im. St. Grochowiaka, 6/ wykonywanie innych powierzonych czynności i zadań przez przełożonego lub kierownika jednostki organizacyjnej, 7/dyspozycyjność.



Informacje powiązane:




Typ jednostki: Wydziały i stanowiska
Autor informacji: Kamila Majchrzak
Informację wprowadził: Kamila Majchrzak
Opublikowany dnia: 2021-08-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2021-08-04
Ilość zmian wpisu: 1 - pokaż poprzednie wersje