Specjalista ds. administracyjno-biurowych


Specjalista ds. administracyjno-biurowych działa zgodnie z przepisami prawa  i zakresem obowiązków. Odpowiada m. in. za:

- organizacja sprawnej pracy sekretariatu,
- prowadzenie kancelarii i nadzór nad prawidłowym obiegiem pism,
- przyjmowanie korespondencji zewnętrznej, rejestracja jej w dzienniku  korespondencyjnym,
- przedkładanie korespondencji dyrektorowi do dekretacji,
- rozdział korespondencji na poszczególne komórki,
- przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
- prowadzenie rozliczeń znaczków,
- organizacja sprawnej łączności zewnętrznej i wewnętrznej,
- przepisywanie pism sporządzonych przez Dyrektora,
- organizacja narad, spotkań, konferencji , wyjazdów służbowych,
- protokołowanie spotkań,
- kontakt z klientem i obsługa klienta,
- wykonywanie pozostałych czynności wchodzących w skład działalności  sekretariatu.


Autor informacji: Kamila Majchrzak
Informację wprowadził: 27
Opublikowany dnia: 2015-10-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2016-09-02
Zmian: 0




Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.