Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska » Referent ds. finansowo-ekonomicznych

Referent ds. finansowo-ekonomicznych


Referent działa zgodnie z przepisami prawa i zakresem obowiązków. Odpowiada m. in. za: 1/Obsługa elektronicznych biletów oraz aplikacji T@RUN: „Ewidencja Biletów”, w tym: · przyjmowanie wniosków o wydanie Leszczyńskiej Karty Miejskiej (w skrócie LKM), · prawidłową rejestrację i personalizację danych klienta w systemie MUNICOM aplikacja T@RUN „Ewidencja Biletów”, · właściwe wydanie sporządzonej Leszczyńskiej Karty Miejskiej pasażerowi, · sprawdzanie dokonanych wpłat kaucji przez wnioskodawców LKM (comiesięczne uzgadnianie kaucji i opłat manipulacyjnych zarejestrowanych w systemie technicznym RUK MUNICOM aplikacja T@RUN „Ewidencja Biletów” z systemem ewidencji księgowej), · sporządzanie informacji o złożonych, zarejestrowanych w systemie „Ewidencja Biletów” kartach i wydanych wnioskach użytkownikom LKM, · kompletowanie i prawidłowe archiwizowanie wniosków LKM dla każdego pasażera. 2/Sprawdzanie prawidłowości codziennych rozliczeń operacji sprzedaży na kasach fiskalnych (raporty dobowe) oraz ich uzgadnianie z systemem ewidencji RUK- rozliczenie kierowców. 3/Współpracę, doradztwo i kontrolę sprzedaży biletów w punkcie nr 1 – Centrum Informacji Turystycznej Urzędu Miasta Leszna ul. Słowiańska 24 oraz w punkcie nr 2 – Biblioteka dworcowa MBP w Lesznie im. St. Grochowiaka 4/Zastępowanie nieobecnego pracownika na stanowisku pracy w Sekretariacie. 5/Wykonywanie innych powierzonych czynności i zadań przez przełożonego lub kierownika jednostki organizacyjnej.



Informacje powiązane:

- osoby:



Typ jednostki: Wydziały i stanowiska
Autor informacji: Kamila Majchrzak
Informację wprowadził: Kamila Majchrzak
Opublikowany dnia: 2017-07-17
Wprowadzony do BIP dnia: 2017-07-17
Zmian: 0




Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.